Folklorní soubor KOLACIA nabízí široký seznam písní.

15.04.2015 14:40

S E Z N A M  :

  1. Znělka
  2.       Keby ste to mamko moja
  3.       Už mou milou
  4.       Beskyde
  5.       Kdybych věděl kde zahynu / Cos porobil Pavelenku Pavle
  6.       Stokát sem sa zaríkala
  7.       Za tú horů
  8.       Ej volari
  9.       Čerešničky
  10.       Hej háj
  11.       Včera u studánky
  12.       Vínečko bílé / Otvírajte se strážnické brány
  13.       Červánky
  14.       Mikulecká dědina
  15.       Porubali tesarů
  16.       Na tých panských lukách
  17.       Zasvítil měsíc
  18.       Bude večer
  19.       V Hodoníně
  20.       Na horách Studénky
  21.                   V novoveském širém poli
  22.       Při trenčianskej bráně
  23.       Jatelinka
  24.       Chovala mňa moja mamka
  25.       Kdybych já byl selským synkem
  26.       Chodila Maryška
  27.       Formanská
  28.       Všeci ludé povídajů
  29.       Pro keho sa strojíš
  30.       Ještě byly čtyři týdně do hodů
  31.       Ej od Buchlova
  32.       Svitaj Bože svitaj
  33.       Keď já si zazpívám
  34.       Kysuca Kysuca
  35.       Spánembohem idem od vás
  36.       Vinohrady
  37.       Moje milé červené jahody
  38.       Podívajů ludé
  39.       Rožnove Rožnove

                                                                                     Strana 2     

 

  1.       Bazalička
  2.       Modlitba
  3.       V Zarazicách krajní dvůr
  4.       Když jsem šel z Hradišťa
  5.       Kačena divoká
  6.       Kdo si tu pěsničku zazpívá
  7.       Pod tým naším okénečkem
  8.       Kdo má počiernů galánku
  9.       Za Starů Breclavů
  10.       Šibeničky
  11.       Poďme chlapci poďme zbíjať
  12.       Išel Macek do Malacek
  13.       Nepij Jano / Eště si já pohár vína zaplatím
  14.       Můj koníčku ryzovraný
  15.       Víno červené
  16.       Když jsem já šel tou Putimskou branou
  17.       U Hradiščskej brány
  18.       Ej ráno ráno
  19.       Důbravěnka
  20.       Zaspala nevěsta
  21.       Kady k vám / Janošku Janošíčku / Javorník
  22.       Takú jsem si frajárečku zamiloval
  23.       U Dunaja šaty perů
  24.       Keď som išel z Pešti
  25.       Ke Hradišti cesta ušlapaná
  26.       U muziky
  27.       Keď som mašíroval
  28.       Ej vy páni zemanové
  29.       Červená růžičko
  30.       Tichá voda do Dunajka padala
  31.       Keď si já zazpívám
  32.       Zaleť sokol
  33.       Šamorinký čardáš

 

—————

Zpět